ilghar ilghar .

ilghar

شینگل چیست؟

شینگل محصولی جدید از ترکیه، زیبا و شیک برای انواع سقف شیبدار، آلاچیق و نما سبک – زیبا – مقاوم دارای استاندارد جهانی

شینگل رایج ترین پوشش سقف شیبدار / شیروانی در منطقه آمریکا و کانادا با بیش از 100 سال قدمت است. امروزه شینگل یکی از پرطرفدارترین محصولات پوشش سقف شیبدار را در جهان دارد. شرکت پوشش بام تخت جمشید نماینده رسمی شینگل BTM و  Cukorava از ترکیه آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز است.

شینگل ترک با ارائه شناسنامه و ضمنانتامه تقدیم می شود. این مجموعه با فراهم کردن امکان استفاده از شینگل فلکسی BTM ترکیه که تنها برای استفاده اروپا در نظر گرفته شده بود، زیبایی و کیفیت اروپایی را برای ایرانیان به ارمغان آورده است.

سقف شینگل به علت شکل ظاهری زیبا، تنوع رنگ، تنوع طرح، مقاوم و عایق مناسب به علت لایه قیری که در درون خود دارد، جایگزین خوبی برای محصولات قدیمی (شیروانی) می باشند که دارای مشکلات زیادی بوده اند. مصالح سخت و شکننده که باعث می شد بار سقف ساختمان سنگین و ناامن باشد و در مواقع حساس و رویداد هایی طبیعی از جمله زلزله شکننده باشند. این محصول جدید در عین حال بسیار سبک، نازک و قابل انعطاف می باشد این مشکلات را برطرف کرده و به راحتی می توان روی سقف تردد کرد.

 
 
فهرست مطالب
 
انواع شینگل
شینگل چیست؟
خصوصیات و مزایای سقف شینگل
ترکیبات مدرن شینگل آسفالتی
طریقه نصب شینگل
مراحل نصب شینگل
نکات نصب سقف شینگل
برتری شینگل نسبت به سایر پوشش ها
مزایای شینگل
پـروژه های مرتبط
1 دیدگاه برای شینگل
انواع شینگل










 
 
مدل دراگون
متراژ: ۲.۹۴ مترمربع
ابعاد طول ۱ عرض ۳۲ سانت
قیمت هر متر مربع شینگل معمولی BTM ترکیه 550,000 تومان











 
 
مدل فلکسی
تعداد در هربسته ۲۱ برگ
متراژ بسته ۳ متر
ابعاد ورق ۳۰ / ۱
قیمت هر متر مربع شینگل فلکسی پلیمری BTM ترکیه 590,000 تومان

لانه زنبوری
متراژ ۲.۹۴ مترمربع
ابعاد طول ۱ عرض ۳۲ سانت
شینگل چیست؟
شینگل یکی از مصالح نسبتا ارزان برای پوشش سقف شیب دار می باشد که خانه را در مقابل باد، باران و سر و صدا محافظت می کند و با طرح های مخلتف و رنگ بندی بسیار متنوع در بازار موجود است. استفاده از پوشش سقف شینگل در سقف شیبدار، سقف خانه های مسکونی، سقف ویلا و سقف شیروانی بسیار متداول و پر کاربرد می باشد همچنین پیاده سازی پوشش سقف شیبدار شینگل در سقف بسیار آسان بوده و انعطاف بسیار زیادی در حین نصب دارد. این روزها انواع شینگل با طرح های مخلتف و ضخامت های متفاوت موجود می باشد.

سقف شیبدار شینگل یکی از پرکاربردترین پوشش های بام در امریکا می باشد. برای 20 تا 50 سال قابل استفاده بوده و در برخی مواقع قابل بازیافت می باشند. شینگل آسفالتی برای اولین بار در سال 1901 در امریکا مورد استفاده قرار گرفت. در ابتدا با استفاده از مواد ارگانیک و یا تکه های پارچه ای پنبه ای اجرا می شد و پس از مدتی به علت بالا رفتن هزینه مواد اولیه از پشم و در ادامه از چوب نیز استفاده می شد در نهایت با پیشرفت تکنولوژی و آزمایش های موسسات تحقیقات مختلف، فایبرگلاس در سال 1960 به عنوان بهترین شینگل از نظر مقاومت شناخته شد و از سال 1990 شینگل آسفالتی به شکل کنونی مورد استفاده قرار می گیرد.

شینگل یکی از مهم ترین و رایج ترین انواع پوشش های سقف شیبدار است که برای پوشش سقف ویلا، آلاچیق و سوله استفاده می شود. این نوع پوشش در رنگ ها، اشکال و جنس های مختلف تولید می شود و باعث زیبایی نمای داخلی و خارجی سقف شیبدار می شود. امروزه از شینگل به عنوان پوشش اصلی سقف شیبدار ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری و همینطور نمای ساختمان اعم از آپارتمانها و ویلاها و پاساژها استفاده می شود. زاویه شیب در سقف شیبدار شینگل بین 15 تا 70 درجه سانتی گراد متغیر است. این نوع پوشش از لایه های مختلفی مثل قیر، فایبر گلاس و گرانول های سنگی تشکیل می شود. قطعات تشکیل دهنده این نوع پوشش به صورت مستطیلی شکل، تخت و مسطح است.

شینگل از جمله مصالحی است که برای پوشش سقف های شیبدار لوکس و ویلایی بیشتر استفاده می شود. ضمن این که این روزها استفاده از نمای شینگل در ویلاهای لوکس یا در پیشانی ساختمانهای مسکونی بسیار مورد پسند واقع شده است. این محصول به دلیل این که لایه اصلی آن از جنس قیر می باشد ماندگاری بسیار زیادی خواهد داشت. علاوه بر آن سطح یکپارچه ای را ایجاد می ‌کند که در برابر عواملی مانند نشت آب یا بادهای تند مقاوم باشد. همچنین در این نوع مصالح از گرانول های طبیعی نیز استفاده شده است که باعث می گردد لایه اصلی محصول در برابر عوامل همچون آسیب های فیزیکی یا تغییر رنگ ایمن گردد. 

شینگل در صورت استفاده از تخته osb یک عایق سرمایشی، گرمایشی یا حتی صوتی خواهد شد. این موضوع حتی بر روی ماندگاری محصول نیز تاثیرگذار می باشد. همچنین رنگ هایی که برای آن استفاده می شود ثبات بالایی در برابر نور خورشید و گذر زمان خواهند داشت. 

مشخصات کیفی شینگل
لایه فیبر گلاس اشباع شده توسط قیر با کیفیت بالا با دانه های معدنی و رنگ های متنوع،
نصب آسان، عایق سبک و زیبا، انعطاف پذیر و دارای استاندارد اروپا و آمریکا
شینگل در مواقعی که شیب سطوح بیش از30% باشد باید اجرا شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۳۷:۳۳ توسط:ilghar09 موضوع: نظرات (0)