ilghar ilghar .

ilghar

سقف شیبدار سوله بهداشتی

در حال‌ حاضر مدرنیته از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا می‌تواند تأثیر شگفت ‌انگیزی در زیبایی خانه‌ ‌ها داشته باشد. شما با استفاده از انواع متفاوت سقف شیروانی مدرن علاوه‌ بر ساخت یک خانه مقاوم و مستحکم، می‌توانید از زیبایی چشم‌نواز نیز لذت ببرید.

سقف شیروانی مدرن

لزوم کمک گرفتن از مدرنیته در ساخت خانه ‌ها
در حال ‌حاضر مدرنیته به ‌عنوان یک فاکتور مهم در ساخت ‌و ساز مورد توجه قرار می‌گیرد. مدرنیته به ‌عنوان یک روش ساخت‌ و ساز زیبا و در عین‌ حال اصولی شناخته می‌شود که می‌تواند به شما کمک کند فضای سازه مورد نظر خودتان را تا آن ‌جا که می‌توانید زیبا کنید. مدرنیته به هیچ‌چیزی محدود نیست و شما می‌توانید بدون هیچ ‌گونه قید و شرطی، طراحی مورد نظر خودتان را پیاده‌سازی کنید. البته بهتر است که در این زمینه از مهندسان متخصص کمک بگیرید زیرا آن ‌ها می‌توانند شما را راهنمایی کند و سازه مستحکمی را برای شما پیاده سازند.

سقف شیروانی مدرن

سقف شیروانی مدرن چیست؟
سقف شیروانی مدرن یا سقف شیبدار مدرن همان ‌طور که از نام آن پیداست، استفاده از علوم معماری مدرن برای پیاده‌سازی انواع متفاوت سقف ‌های شیروانی می‌باشد. در حال‌ حاضر شما می‌توانید با طراحی های مدرن و استفاده از قابلیت ‌های سقف‌ های شیبدار، به ‌راحتی و بدون هیچ‌گونه مشکلی از یک معماری اصولی و زیبا بهره ببرید. سقف شیروانی مدرن به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در مناطق مختلف آب ‌و هوایی به ‌راحتی از بدنه اصلی خانه خود محافظت کنید و طراحی جدید و مدرنی را داشته باشید. پیشینه سقف شیب‌دار به دوران یونان و روم بازمی‌گردد.

این موضوع نشان می‌دهد که این سقف‌ ها، سقف‌ های نسبتاً کلاسیک هستند اما جای مانور زیادی دارند. به ‌همین دلیل به شما در حال‌ حاضر می‌توانید از انواع متفاوت سقف شیروانی مدرن را داشته باشید و از آن ‌ها بهره ببرید. به این موضوع دقت داشته باشید که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ های سقف شیروانی مدرن، تنوع پذیری این محصولات می‌باشد. یعنی شما می‌توانید این نوع سقف ها را در اشکال گوناگون و متفاوتی طراحی کنید و از آن ‌ها استفاده کنید. نحوه‌ی طراحی سقف‌ های شیب‌دار مدرن کاملاً به سلیقه شما و به تشخیص معمار متخصص شما بستگی دارد.

سقف شیبدار مدرن

 

سفارش سقف شیروانی مدرن
برای اطلاع از قیمت سقف شیروانی و سفارش آن با ما تماس حاصل فرمایید:

تماس با متخصصان تخت جمشید

انواع سقف‌ شیروانی مدرن
سقف های شیروانی مدرن دارای انواع گوناگون و متفاوتی هستند که هر کدام از آن ‌ها ویژگی ‌های منحصر به ‌فرد خودشان را دارند. پیش‌تر نیز به این نکته اشاره کردیم که شما می‌توانید برای طراحی سقف شیروانی مدرن مطابق با سلیقه خود اقدام کنید. پس هیچ ‌گونه محدودیت و قالب از پیش ‌تعیین‌ شده‌ای برای طراحی سقف شیب دار مدرن برای شما وجود نخواهد داشت. سقف های مدرن از قوانین قدیمی که برای ساخت سقف‌ های شیب‌دار استفاده می‌شوند مبرا هستند و نیازی به قانون خاصی ندارد. تنها شما باید برای ساخت این سقف ‌ها به اصول مهندسی دقت فرمایید تا بتوانید استحکام سازه خودتان را حفظ کنید.

برای مثال برخی از انواع سقف ‌های شیبدار مدرن به ‌صورت تک بر ساخته می‌شوند و تنها بخش خاصی از ساختمان شما را می‌پوشانند. اما برخی دیگر از آن ‌ها به‌ صورت چند بر و کاملاً پیچیده طراحی‌ شده اند. استفاده از انواع سقف ‌های شیروانی کاملاً به نوع طراحی خانه شما بستگی دارد و محدود به هیچ فاکتوری نیست. در واقع همین موضوع باعث شده تا انواع سقف شیروانی مدرن تا این حد خاص و پرطرف‌دار باشد. زیرا شما می‌توانید بدون هیچ‌ گونه چارچوب خاصی از زیباترین و باکیفیت ترین انواع طراحی ‌ها در این زمینه بهره ببرید.

سقف شیروانی مدرن

مصالح مورد استفاده برای ساخت سقف شیروانی مدرن
اگر قصد دارید از سقف شیروانی مدرن بهره ببرید، به مصالح گوناگونی نیاز خواهید داشت. خوشبختانه در حال حاضر با توجه به پرطرف‌دار بودن استفاده از انواع متفاوت سقف شیروانی مدرن، مواد اولیه گوناگون و متفاوتی در این زمینه تولید شده ‌است که هر کدام از آن‌ ها ویژگی ‌های منحصر به ‌فرد خودشان را دارند و می‌توانند به شما کمک کنند تا با تحقیق و جستجو از میان انواع گوناگون محصولات، بهترین گزینه را برای خود تهیه نمایید. در بین پوشش های سقف شیبدار، شینگل از همه پرطرفدارتر است. از این رو در بیشتر سقف های ویلاهای مدرن از شینگل استفاده می شود.

سقف سوله نمایشگاهی
شینگل
شینگل یکی از پرطرف‌دارترین پوشش ‌ها و مصالح سقف شیروانی مدرن شناخته می‌شود که می‌تواند روی ویلای شما پیاده‌سازی شود. این محصولات به‌ صورت تک لایه و دو لایه تولید می‌شوند و به ‌عنوان یکی از پرطرف‌دارترین پوشش ‌ها برای سقف ‌های شیب‌دار شناخته می‌شوند.

آندوویلا
آندوویلا یکی دیگر از پوشش ‌های پرطرف‌دار سقف شیب‌دار می‌باشد که از نوعی قیر طبیعی با رزین و همچنین با دانه ‌های طبیعی تولید شده ‌است. روند تولید این محصول در فشار و حرارت بالا، باعث شده تا این پوشش و دوام بسیار خوبی داشته باشند.

آندوپلاس
سقف UPVC یا آندوپلاس با این که زمان کوتاهی از تولید آن توسط افق راز تخت جمشید می گذرد، اما بسیار پر طرفدار شده است. در سقف های ویلایی و حتی نمای ساختمان از این پوشش استفاده می شود و با توجه به دوام و زیبایی که دارد توسط بسیاری از متخصصان توصیه می شود.

استفاده از انواع سقف‌ شیروانی مدرن در آب ‌و هوای مختلف
انواع سقف شیروانی مدرن درست مانند سقف‌ های شیروانی کلاسیک می‌توانند در آب‌وهوای متفاوت مورد استفاده قرار بگیرند.

مناطق بارانی و رطوبت زا
در همان ابتدا، انواع متفاوت سقف ‌های شیروانی طراحی و تولید شدند تا از جمع شدن آب روی سقف خانه‌ ها و مشکلاتی که در ادامه ممکن است به وجود بیاید، جلوگیری شود. پس در حال‌ حاضر، بیشترین استفاده از سقف‌ های شیروانی مدرن و کلاسیک در مناطق بارانی و مرطوب می‌باشد.

مناطق ساحلی
علاوه ‌بر مناطق بارانی، در مناطق ساحلی نیز در حال حاضر سقف ‌های شیبدار طرف‌داران زیادی دارند. اکثر خانه ‌هایی که در کنار سواحل ساخته می‌شوند، با انواع سقف ‌های شیروانی پوشانده شده‌اند.

مناطق سردسیر
سقف های شیبدار در صورت طراحی درست، می‌توانند مانند عایق گرما عمل کنند و به‌ همین دلیل می‌توانند در مناطق سردسیر نیز به ‌عنوان یک گزینه کاربردی مورد استفاده قرار بگیرند.

مناسب برای هر نوع خانه‌ ویلایی در هر منطقه ای
فرقی نمی‌کند که شما می‌خواهید در چه آب ‌و هوا با چه ویژگی ‌هایی خانه بسازید. اگر قصد ساختن خانه‌ های ویلایی را دارید و نمی‌خواهید به سراغ آپارتمان های چند طبقه بروید، استفاده از سقف شیروانی مدرن بهترین و عاقلانه‌ترین انتخاب برای شما خواهد بود. شما می‌توانید با استفاده از سقف شیروانی مدرن، ظاهر خانه خودتان را زیباتر کنید و در عین‌ حال از ویژگی ‌های شگفت‌انگیز سقف شیب دار مدرن به نفع خود بهره ببرید. خانه ‌های ویلایی خانه‌ های بسیار دوست‌داشتنی هستند که زندگی کردن در آن ‌ها می‌تواند لذت زیادی را با خودش داشت به ‌همراه داشته باشد. اگر به زیبایی خانه خود اهمیت می‌دهید، مطمئن باشید که می‌توانید با استفاده از نظر کارشناسان متخصص و بهره‌وری از سقف شیروانی، به هدف خود دست پیدا کنید.

سقف ویلایی مدرن
در کنار صحبت در رابطه با سقف شیروانی مدرن، بد نیست کمی نیز برای شما در رابطه با سقف ویلایی مدرن از صحبت کنیم. ویلاها به عنوان سازه ‌هایی شناخته می‌شوند که معمولاً در مناطق خوش آب‌ و هوا می‌توان آن ‌ها را ساخت. سقف ویلا به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین بخش ‌های ویلا شناخته می‌شود که باید ویژگی‌ های منحصر به ‌فردی را داشته باشد. سقف و بدنه ویلایی که شما آن را می‌سازید، به‌ صورت مداوم با عوامل فیزیکی گوناگونی مانند باد، برف، رطوبت، باران و … در ارتباط می‌باشد. بنابراین این سقف در کنار زیبا بودن باید کاملاً مستحکم و بادوام باشد تا شما بتوانید با کمترین میزان دغدغه در ویلایی که ساخته‌اید زندگی کنید.

در حال حاضر طبق اطلاعات موجود بهترین سقف ویلایی مدرن همان سقف شیبدار می‌باشد که می‌تواند به شما کمک کند تا علاوه ‌بر بهبود ظاهر ویلای خودتان، در مقابل فاکتور های محیطی گوناگون علی‌الخصوص باران و رطوبت، از ویلایی ساختگی مراقبت کنید. در کنار تمامی این موارد، اجرای سقف شیروانی مدرن برای ویلا هزینه‌ های بسیار مقرون ‌به‌ صرفه و پایینی دارد. شما می‌توانید در مقایسه با سایر سازه‌ های سقف، با استفاده از سقف شیروانی مدرن، در هزینه ‌های خودتان صرفه‌جویی زیادی داشته باشید.

سقف شیبدار سوله بهداشتی
اجرای سقف شیروانی مدرن
برای مشاوره و سفارش اجرای سقف شیروانی خود با ما تماس حاصل فرمایید:

تماس با متخصصان تخت جمشید

ایده های طراحی سقف شیبدار مدرن
سقف شیبدار با چند شیب
سقف شیبدار با شیب های مختلف ظاهری مدرن و کاربردی در خانه های ساحلی برای ریزش بهتر باران و برف فراهم می آورد.

سقف شیبدار مدرن

این خانه مدرن کنار رودخانه ای دارای چند سقف شیبدار می باشد که سبب می شود برف و باران روی سقف به راحتی سر خورده و بر روی زمین جاری شود. این سقف شیب دار دارای طراحی بسیار مدرن و متفاوت است و مناسب برای خانه هایی است که در کوهستان طراحی می شود.

سقف شیروانی مدرن

سقف شیبدار متناسب با سازه ساختمان
همانطور که در این خانه شیشه ای مدرن مشاهده می کنید، طرح سقف شیبدار می تواند تکمیل کننده و متناسب سازه ساختمان باشد.

سقف شیروانی مدرن


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۴۳:۵۰ توسط:ilghar09 موضوع: نظرات (0)