ilghar ilghar .

ilghar

شیوه آموزش دبستان ماندگاران


 
 سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۴
    
 

بهترین مدرسه کرج

موسسه دانش ماندگار البرز فعالیت خود را از سال تحصیلی 92-1391 با عنایت به لطف پروردگار و استقبال پرشور اولیاء محترم و با تکیه بر چهار رکن اساسی دانش نوین، بینش مناسب، روش خلاق و پویا و منش و رفتار صحیح در فضایی متناسب با گروه سنی و پایه ی تحصیلی دانش آموزان و با بهره مندی از کلیه تجهیزات و امکانات آموزشی نوین آغاز نمود.

موسسه دانش ماندگار البرز فعالیت خود را از سال تحصیلی 92-1391 با عنایت به لطف پروردگار و استقبال پرشور اولیاء محترم و با تکیه بر چهار رکن اساسی دانش نوین، بینش مناسب، روش خلاق و پویا و منش و رفتار صحیح در فضایی متناسب با گروه سنی و پایه ی تحصیلی دانش آموزان و با بهره مندی از کلیه تجهیزات و امکانات آموزشی نوین آغاز نمود.
شماره تلفن: 02634235501 , 02634235703
شماره همراه: 09126468507
آدرس: استان البرز، مهر ویلا به سمت درختی، بعد از بانک ملت، مدرسه ماندگاران


کیفیتی بی عیب و نقص تدریس در دبستان ماندگاران
این شعار نیست و کاملا درست است. دبستان ماندگاران معلمان بسیار ماهر را استخدام می‌کند. آنها موفقیت دانش آموزان را در مطالعه موضوعات مختلف تضمین می کنند. ویژگی اصلی دبستان ماندگاران «تدریس حرفه ای» است. در اینجا، موضوعات مختلف مانند زبان انگلیسی و چرتکه نه تنها توسط معلمان، بلکه توسط  افراد حرفه ای در یک زمینه خاص از دانش و فعالیت تدریس می شود.
چرتکه در مدرسه توسط مربیان حرفه ای، خوشنویسی وسفالگری توسط هنرمندان ماهر و زبان انگلیسی توسط مربیان موسسه زبان نصیر به کودکان آموزش داده می شود. افراد حرفه ای که قادر به ایفای نقش معلم هستند برای کار در موسسات آموزشی معتبر ماندگاران استخدام می شوند.
یکی دیگر از ویژگی های دبستان ماندگاران در کرج نگرش معلمان به دانش آموزان است. در اینجا تعامل بین معلمان و دانش آموزان به دقایقی در کلاس ختم نمی شود. معلمان به زندگی فوق برنامه کودکان علاقه مند هستند، زمان زیادی را با آنها می گذرانند. معلمان اطمینان حاصل می کنند که دانش آموزان مهارت های اجتماعی مهمی را کسب می کنند. در مدرسه ماندگاران در شهر کرج ، کودک نه تنها در موضوعات درسی دانش دریافت می کند، بلکه برای زندگی آینده و مستقل آماده میشود و این از شایستگی کادر آموزشی است.
دبستان کرج


مزایای دبستان ماندگاران بهترین مدرسه کرج
سیستم دبستان ماندگاران بسیار متفاوت از موسسات آموزشی دولتی و خصوصی کشور  است. در این دبستان کودک را به طور همه جانبه رشد میدهند. این تا حد زیادی از طریق فعالیت های فوق برنامه متعدد به دست می آید. دبستان ماندگاران دارای استخر، کارگاه کامپیوتر، آزمایشگاه های خلاق ،کلاس های هنری چون سفالگری و خوشنویسی ،کلاس چرتکه ،کلاس زبان انگلیسی و ... است.


 


علاوه بر این مهارت ها در دبستان ماندگاران، به کودکان آموزش داده می شود که مستقل باشند، مسئولیت پذیر باشند، به آنها مهارت های ارزیابی انتقادی از موقعیت ها و رویدادها آموزش داده می شود. دانش آموزان دبستان  ماندگاران از بیان آشکار افکار و دفاع از دیدگاه خود ترسی ندارند. آنها به اندازه کافی با انتقاد به عنوان یک عنصر سازنده در حال توسعه برخورد می کنند. مربیان این دبستان معتقدند که کسب مهارت های اجتماعی به اندازه کسب دانش آکادمیک مهم است.


محیط راحت دبستان ماندگاران
یکی دیگر از مزایای تحصیل در دبستان ماندگاران، امکان تحصیل در محیطی راحت است. کلاس های این دبستان مملو از بچه ها نیست. کلاس ها در گروه های کم برگزار می شود. این به شما امکان می دهد تا روش ارتباطی آموزش را به طور کامل پیاده سازی کنید. در این دبستان ، هر دانش آموز مورد توجه معلمان لازم برای پیشرفت تحصیلی موثر قرار می گیرد.


شیوه آموزش دبستان ماندگاران
آموزش در این دبستان عمدتاً تعاملی است. در کنار درس های کلاسیک، کلاس های خلاقیت و بحث و گفتگو در مدرسه برگزار می شود و کار گروهی روی پروژه ها تمرین می شود.  این به شما امکان می دهد تا کودکان را در زندگی واقعی مشارکت دهید.
بهترین مدرسه کرج
همینطور آزمون های ورزشی ، هنری ،ادبی و علمی در دبستان برگزار می شود که سبب می شود کودکان شنا روی مهارت های خود بیشتر تمرکز کنند و در یک رقابت سالم آنها را پرورش دهند . این دبستان دارای تمام امکانات برای آموزش و برگزاری رقابت ها می باشد ، اگر فرزند شما در شنا مهارت دارد ، می تواند در استخر مجهز و ایمن مدرسه زیر نظر مربی مجرب تمرین کند . علاوه بر استخر باشگاه های ورزشی دیگری نیز بر اساس استاد و علاقه فرزند شما دارد . در دبستان ماندگاران هیچ حرفی شعار نیست همه چیز با تمام امکانات برای کودکان شما وجود دارد.


بهترین دبستان غیر انتفاعی کرج

فرزندان خود را در بهترین دبستان غیر انتفاعی کرج به نام ماندگاران ثبت نام کنید ،تا آنها  در کامپیوتر، ورزش، هنر، ادبیات، زبان انگلیسی، ریاضیات ،چرتکه و  بسیاری چیزهای دیگر مهارت کسب کنند.
در این مقاله شما را ۵ مزیت دبستان غیر انتفاعی ماندگاران کرج آشنا خواهیم کرد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۳:۱۴ توسط:ilghar09 موضوع: نظرات (0)